niedziela, 15 czerwca 2014

20 lat "The Lion King"

Tak, więc dzisiaj mija piękne 20 lat premiery amerykańskiej "The Lion King". Zdecydowałam się, że zamieszczę wam kolarz, które dzisiaj udało mi się zrobić. Nwm czy wam się podoba, ale mam nadzieję, że tak. Chciałabym go dedykować wszystkim moim obserwatorom i komentatorom, a szczególnie:
  • Irmie Ruszkowskiej
  • Karolinie Love
  • Kartynie Chodzik
  • Ines
dziękuję, że jesteście i mnie wspieracie, a szczególnie dziękuję ci Irmuś moja BFF.

 
Pozdrawiam <3
 
 

6 komentarzy:

  1. Dzięki skarbie, normalnie cię kocham, ty takze jesteś dla mnie naj.Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolarz! Zazdro takich zdolności, serio ;) Czekam na notkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej! Dzięki za dedyk <3 Jesteś super :) Czekam na długo oczekiwaną nocię i zapraszam na ogłoszenia: http://zycielwicyelsy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za dedyk :3 To bardzo miłe z Twojej strony.Przepraszam,że piszę dopiero teraz..Chciałam wcześniej,ale nie miałam czasu..a potem zapomniałam..
    Przepraszam D:
    Czekam na kolejne notki~~
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia~~

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne polecam mojego bloga czytajcie i komentujcie zapraszam na:http://paulahuk.blogspot.com/2014/10/poczatek.html zapraszam!!

    OdpowiedzUsuń