czwartek, 12 czerwca 2014

Przeprosiny...

A WIĘC TAK CHCIAŁAM WAS WSZYSTKICH BARDZO PRZEROSIĆ za moją DŁUGĄĄĄĄ NIEOBECNOŚĆ. Nie miejcie mi jednak tego za złe, po prostu założyłam nowego bloga (tak wiem, chyba już szóstego) i zaczęłam poświęcać mu więcej czasu. :( No więc chce przeprosić. Do tego kończy się rok szkolny, a jak już wicie jadę na wakacje więc napisze może jeszcze ze trzy notki i blog prawdopodobnie będzie zawieszony (tak jak pozostałe). NA RAZIE MAM DA WAS TYLE INFORMACJI, BO ZBIERAM SIĘ DO SZKOŁY WIĘC TRZYMAJCIE SIĘ CIEPLUTKO I DO NAPISANIA :) hej Gabu21

New blog! <----- tu macie nowego bloga.

3 komentarze:

  1. Będziemy czekać! Miłego dnia w szkole.
    P.S.
    Sprawdź fb, Lilly Winstondatter....

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno bedziemy czekać, miłych wakacji, szkoda, że nie bedziemy mogły gadać.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń