sobota, 17 maja 2014

"Życie lwicy Neli i lwa Mheetu" w rzeczywistości :)

   A więc chcę was teraz poinformować o moim pomyśle. Potrzebuję jednak również was. Mój pomysł polega na tym, ze chcę w ciągu wakacji napisać historię w naszym rzeczywistym świecie. chcę by postacie zamieszkiwały Polskę lecz by miały obcojęzyczne imiona (pragnę byście mi je podali).

np.
Mheetu = Matt

Myślę, że rozumiecie. Podam wam teraz imiona i prosiłabym, żebyście mi napisali do ich imiona, których użyję w tymże rzeczywistym opowiadaniu. Wybiorę różne, a nie tylko jednej osoby.
A i jeszcze jedno: (np.Asali = imię musi zaczynać się na tę samą literę (powiedzmy Alice))

Nala =
Nela =
Mheetu =
Shizasen =
Sarafina =
Tama =
Malka =
Simba =
Sarabi =
Tojo =
Chumvi =
Kula =

Imiona wzięłam z pierwszej i drugiej notki.

Do zobaczenia i czekam na wasze propozycje.
Możecie mi je też wysyłać na: shizasendatter@gmail.com

Gabu21

3 komentarze:

  1. Wow i ja nic o tym pomyśle nie wiem?Szok i foch.A więc:
    1.Nala-Nila(Jest takie)
    2.Nela naprawdę istnieje, mam taka znajomą.
    3.Mheetu-Matt albo Mateo
    4.Shizasen-Shane albo Shion
    5.Sarafina-Sabina, Sara, Sarilla
    6.Tama-Tina, Tatia, Tessa, Tasza
    7.Malka-Marco, Matis albo Matio
    8.Simba-Sebastian, Sziro, Szem
    9.Sarabi-Sabrina
    10.Tojo-Tim, Tom
    11.Chumvi-Chamisz, Chubert
    12.Kula-Kala, Kira, Kali

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest jeszcze jedna sprawa dotycząca twojego drugiego bloga. Mam przyjaciela, Sebastiana, który uwielbia ,,Zakochanego wilczka" tak samo jak ja. Jednak on przywiązuje więcej uwagi do życia Gartha i Lilly. Opowiadałem mu o twoim blogu i jesteśmy bardzo ciekawi następnych przygód.
    Kiedyś właśnie Sebastian poprosił mnie, żebym zadał ci to pytanie. Nie wiesz, czy w przyszłości Garth i Lilly będą mieć dzieci?
    Nie wiemy, czy może już oglądałaś trójkę (wyszła całkiem niedawno)? To nie tajemnica, że Lilly jest młodsza, więc może później zdecydowała się zostać matką?
    A może to również znajdzie się na twoim blogu? W wielkiej ciekawości obaj prosimy cię o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj napiszę na pewno notkę na drugim blogu (przepraszam za wczoraj) 😁 Oglądałam niestety tylko pierwszą i drugą część"Zakochanego wilczka", trzecią nadal poszukuję na razie bezskutecznie. Oczywiście ja najbardziej lubię Lily i Gartha, więc będę opisywała ich życie. Może kiedyś wżucę na bloga sceny z nimi z drugiej części filmu. Bardzo się cieszę, że kogoś interesuje mój blog. Jeśli ty lub twój kolega macie Facebooka zaproście mnie jako: Lily Winstondatter. Tam mogę rozmawiać godzinami o Zakochanym wilczku. Ale nie tu bo to blog o Królu Lwie - mojej historii. Tak czy inaczej dziękuję i pozdrawiam / autorka Gabu21

    OdpowiedzUsuń